کد مطلب: 306685
همزمان با آغاز هفته تربيت بدني
ورزشکاران اردلي با آرمان‌هاي شهيدان تجديد ميثاق کردند
تاریخ انتشار : 1403/07/26 12:21:16
نمایش : 28
جمعي از ورزشکاران شهر اردل ب به مناسبت آغاز هفته تربيت بدني و ورزش با حضور در گلزار شهداي شهر اردل و عطرافشاني مزار آنها، با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، امام (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق کردند.
به گزارش هفت چشمه؛ جمعي از ورزشکاران شهر اردل به همراه فرمانده سپاه ناحيه و رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل به مناسبت آغاز هفته تربيت بدني و ورزش (۲۶ مهر تا ۲ آبان) با حضور در گلزار شهداي شهر اردل و عطرافشاني مزار آنها، با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، امام (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق کردند.

داود کاظمي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در اين مراسم با اشاره به اينکه آسايش و امنيت کنوني کشور مرهون فداکاري و از جان گذشتگي شهدا و ايثارگران مي باشد گفت: امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامي مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمينه هاي مختلف خوش بدرخشد.

کاظمي با اشاره به مهمترين برنامه هاي اين هفته از برگزاري 40 ويژه برنامه ورزشي، فرهنگي و اجتماعي و اجراي آن توسط هيئت‌هاي ورزشي اين شهرستان خبر داد و گفت: شروع برنامه‌هاي اين هفته عطرافشاني گلزار شهداي شهر و برگزاري ورزش صبحگاهي بود. 

وي بيان کرد: ديدار با ائمه جمعه و خانواده شهداي ورزشکار، برگزاري مسابقات ورزشي در رشته‌هاي گوناکون درسطح شهرستان و چند جانبه استاني،تجليل از ورزشکاران مقام آور و پيشکسوتان و برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي براي ورزشکاران و کارکنان ادارات و نهادها با موضوع ورزش و سلامتي برخي از برنامه‌هاي بزرگداشت هفته تربيت بدني و ورزش در شهرستان اردل است.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg